[Tajfutas] Eger kupa ?!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Ápr. 4., Szo, 19:54:34 CEST

Szia Fifi!

Én ránéztem,de abból mesze nem derül ki hol lesz a versenyközpont(lehet sőt biztos vaksi vagyok), ráadásul tavaly nem voltam az Eger Nagydíjon.
(Bármilyen furcsa eddig Parádfürdőn is csak szanótóriumi lakó voltam.)

Hasznos információ közléseddel biztos megtalálnám az érintett parkolót (több is van belőle), de jó lett volna időben előbb értesülni a dolgokról. Hát, az Ilona völgy is tök új dolog lett a számomra.
Most aztán dönthetek, hogy holnap helyesbítek térképet a közelben, vagy megtisztelem az Eger kupát részvételemmel.

Szép Estét Mindenkinek!
(majd szívesen olvasnám a listán a HOB élményeket)