[Tajfutas] DN cikkek - sportágtörténet (1966)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Sze. 12., P, 14:34:56 CEST

Sziasztok,
Az újságcikkek alapján az 1966 első féléve, már a tájékozódási futás és
a természetjárás konfrontálódásának éve lehetett.
Évszám: 1966. május 29.
Lásd. mellékelt cikk második bekezdése. (Elnézést a gyengus fotóminőségért.)
E mellett ráleltem a Budapesti 3SZ versenyek elődjére. Lásd.
mellékletben. Ez azért nem semmi, egy edzőverseny hírmondója bekerül a
megyei szaklapba.

És, ha már próbállak invitálni Titeket a Meteor Kupa sprintváltójára (és
a víznyelők közé is), akkor legyen itt a mellékletben egy hozzá
hasonló/közeli térkép töredéke.
+

Előzetes pályaadatok:

F/N10, Nyílt kezdő - légvonalban 600-800 m között/ 8 ep./10 m szint

Sprintváltó: - légvonalban 1300-1500 m között/ 7-9 ep./ 15-25 m szint (2
kört kell futni belőle)

Nyílt technikás: - légvonalban 1800-2000 m közöt/ 12 ep./ 20-25 m szint

Koncentráljatok a holnapi ROB-ra. Jó versenyzést.
HN