[Tajfutas] Enyves Éger, Békakonty

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Sze. 12., P, 09:45:31 CEST

Sziasztok!

Egy tájékozódó kérdést szeretnék feltenni az Enyves Éger Kupára történő
esetleges nevezés előtt. Mégpedig azt, hogy ha vannak a versenyre készülők
között olyanok, akik egyénileg intézendő egyéb szállást szerveznek, nincs-e
közülük valakinél +1 szálláshely számomra okt. 17 és 18. éjszakára?

Sajnos, tapasztalatból tudom, hogy 1 fő számára nagyon nehéz bárhol
szállást találni elfogadható áron egyéni intézés útján. Másrészt okt.
közepe után már meglehetősen hidegek is lehetnek az éjszakák egy
tornateremben.

A rendezők és Császár Barbara felé az a kérdésem, nem lehetne-e az eddigi
nevezéseket időnként (ill. még jobb lenne folyamatosan) láttatni valamilyen
módon?

Üdv:
Kéri Gerzson

Ma járna le az Enyves Éger Kupa a MEFOB országos rangsoroló kísérő