[Tajfutas] Szeged Kupa: két fontos újdonság

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2014. Sze. 8., H, 07:04:25 CEST

Szeged Kupa: két fontos újdonság!!

1. A nevezési határidő módosult SZEPTEMBER 15-re, így addig még lehet
kedvezményesen jelentkezni a versenyre! Ha eddig gondolkoztál, most ne
szalaszd el az ONEB leghatásosabb felkészítő versenyét!

Nevezési díj:
F/N -14 és 60- 1800 Ft/ futam (helyszínen 2300 Ft)
A többi kategóriákban 2200 Ft/ futam (helyszínen 2700 Ft)
Váltó 4500 Ft/ csapat (helyszínen 5000 Ft)
Dugóka bérleti díj 300 Ft

2. A honlapon megjelent a WRE kisokos
<http://szegedivasutasse.hu/szegedkupa2014/pages/hu/wre-kisokos.php>, ahol
naprakész és hasznos információkat gyűjtöttünk össze nektek, hogy a
legfontosabb tudás a rendelkezésetekre álljon!

Honlap: http://szegedivasutasse.hu/szegedkupa2014/pages/hu/kezdolap.php
Facebook: https://www.facebook.com/events/1528583784024572
Kiírás: http://mtfsz.hu/versenyinfo/9756_i_Szeged_Kupa_Kiiras.pdf

Szeretettel vár mindenkit a Rendezőség!