[Tajfutas] Paks ROB térképek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Sze. 3., Sze, 09:56:52 CEST

Sziasztok,

Én azt tudakolnám -vagy csak megerősítést kérek-, hogy ki a ROB
térképjavítója? Úgy hallottam, hogy Dénes Zoli. Erdei térképeit ismerem.
Pontosak, precízek.
Viszont még nem láttam sprint térképét és nem tudom ezen a területen mi
a filozófiája.
Lombkorona vagy ligetes párti, jellegfák mérete amitől ábrázolásra
kerülnek, egyéb objektumok a terepen pl. játszótéri elemek, gyalogos
ösvények a parkokban.
Akinek van Zoli féle sprint térképe dobja már fel ide a listára. (Pl.
tavalyi Baja városa -igaz az valszeg nem lakótelep-, ami szintúgy
tájékozódási túraverseny kiegészítésére készült)