[Tajfutas] Lentiben gyönyörű az erdő

Erdos info at microprof.hu
2014. Okt. 30., Cs, 20:00:07 CET

Kedves Sporttársak!

Ellenőrző bíróként ma jártam végig a Thermenland Open középtávú és
normáltávú versenyeinek terepét. Irigylem azokat, akik versenyezhetnek!
Mindenkit invitálok, aki szeret igazából tájfutni. Mondom, futni, nem
bozótot törni, szúrós növényekkel harcolni, csúszni-mászni, hanem
gyönyörű szálerdőben futni. Klasszikus, igazi fehér erdő vár Benneteket,
szinte szint nélkül, érdekes domborzati formákkal: szárazárkok,
metsződések, keskeny völgyek. A terep nagyon gyors, élvezet benne futni.
Gyertek el, ha akartok futni egy igazán jót! Pihenésképpen kevesebb mint
féláron, 800 forintért válthattok belépőt a Lenti fürdőbe. Én nem
hagynám ki! Ma éjfélig lehet még nevezni az entryben.

Erdős Gábor