[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 28., K, 17:00:31 CET

Kedves Zsolt!

Te valamit nagyon elnéztél, mivel és nem írtam semmi olyasmit, amit rám
fogsz, hogy írtam. Azt viszont megírtam, hogy lényegében Honfi Gáborral
értek egyet.

Vagy talán azt ellenzed, hogy a verseny alatt elveszett nagy értékű
dolgokért (dugóka, szemüveg stb.) visszamenjen, aki elveszítette?

Üdv:
Gerzson