[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 21:54:50 CET

Fifi, igen, vannak szabalyok. A kerdes csak az, ki es mikor alkotja meg
oket. Meg hogy ki tartja be? Klasszikus idezet: szabadon: "a szabalyok
azert vannak, hogy neha atlepjuk oket, es azok gyakran, -van akinel
ritkabban - kovetnek minket. Ha ezt sose tennenk, nem lenne fejlodes, ha
mindig, anarhia lenne. " de a hatar mindenkinel mashol van, igy itt
igazsagot tenni nem erdemes, tanulni kell belole:-)
MM