[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 00:56:57 CET

Kedves Sporttársak!

Lényegében egyetértek Fifivel (Honfi Gáborral), de ...

Volt hangosítás, valószínűleg nem rőkönyödtünk volna meg többen, ha a két
F230-as versenyző második futásának engedélyezését indoklással együtt
közölték volna a hangosításon keresztül. Szívesen hallottam volna az
illetőknek az átfutópontra és a célba történő másodszori érkezését is,
szintén a hangosításon keresztül, s ekkor meg is tapsoltam volna őket,
hiszen nagyszerű teljesítményt produkáltak, amiért megérdemelték volna a
nagy tapsot. Ha ez a második futás a szabályzattal ellentétes volt, az nem
az ő hibájuk, hanem azé, aki engedélyt adott erre.

Egyébként nekem is tetszett a rendezés, valamint a pályák és térképek a 4
közül azon a 3 napon, amelyeken versenyeztem, vagyis a 3 nappali
bajnokságon. Kivéve a pótszimbol hiányát, ami a rövidebb és sokpontos
pályákon zavart meg jobban, az OCSB-n kevésbé. Egyelőre a költségektől
eltekintve, elméletileg az lehetne egy megoldás, hogy minden térkép duplán
kerüljön kinyomtatásra, aztán a plusz térképekről a szimbolt kivágva
csatoljuk minden egyes versenyző térképéhez, ezzel kész a pótszimbol, a
térképek többi részét pedig dobjuk ki. Természetesen nem azt javaslom, hogy
így kelljen eljárni, hanem ezzel csak azt akartam bizonyítani, hogy van
megoldás, s egyúttal feltételezem, hogy lehet találni kevésbé költséges
megoldást is, csak akarni kell. Természetesen azt is tudom, hogy a rendezés
enélkül is milyen borzasztóan sok munkával jár, de országos bajnokságok
esetén talán fel lehetne vállalni a pótszimbol biztosítását egyedi pályák
esetén is. Ha másképp nem, akkor úgy, hogy aki igényli, az kapjon egy ollót
a rajt előtt, hogy a szimbolt ki tudja vágni és a szimboltartóba tudja
helyezni. (Bár ez az utóbbi megoldás nem valami elegáns, és nehezen
valósítható meg többhasábos szimbolelhelyezés esetén.)

Vannak persze találékony versenyzők, akik megoldják. Az OEVB-n észleltem az
egyik tömegrajt során egy ilyen térképből ollóval történő kivágást,
azonban, ha jól láttam, a 2. futó térképéből, s ez neki lett előre átadva
már az 1. futó indulása előtt. Hogy ez mennyire sportszerű, azon megint
lehetne vitatkozni. Ha nem jól láttam, mert a saját rajtomra figyeltem
elsősorban, akkor elnézést kérek a meggyanúsítottaktól.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson