[Tajfutas] ORVB és OCSB pályafájlok - elővigyázat!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Okt. 26., V, 10:16:19 CET

Sziasztok,
Buzgóságomban azonnal telepítettem a programot és úgy jártam, hogy
minden OCAD9 térképállományomat az intézőben "áttársította" az OCAD11
megtekintő programra.
Jelenleg, ha meg akarok nyitni egy szerkeszthető fájlomat, ami OCAD9-ben
készült az OCAD11 nézegetőt ajánlja fel megnyitásra.
Ez így nagyon kellemetlen.
Hogyan lehet "visszatársítani" az állományaimat (több száz darab) OCAD9-re??