[Tajfutas] Android

László Pap paplaco56 at gmail.com
2014. Okt. 17., P, 12:11:49 CEST

A képeken látom, elég sokan használjátok a kinai lámpákat. (Jó, sok kicsi,
occsó. :) )
Megkerestek már olyan jellegű panasszal, hogy a pántja nem elég stabil.
Ezért próbáltam konstruálni egy jobbat.
Akit érdekel, keressen meg. Vittem is az OB-re egy mintapéldányt és a
miskolci sorozaton is meg tudom mutatni.

Lacó