[Tajfutas] MEFOB, Enyves Éger Kupa nevezési határidő

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 8., Sze, 07:51:57 CEST

Sziasztok!

Az eredeti helyszínnel ellentétben Döbröce a verseny napján
tömegközlekedéssel nem érhető el. Minden lehetséges irányt végignézve az
derül ki, hogy az oda érkező buszok Keszthely, Zalaegerszeg, ill.
Veszprém-Sümeg irányából vagy a hajnali órákban, 5:07 és 7:41 között érnek
Döbröcére, vagy túl későn, 11:57-re, ill. annál később érnek oda. Tehát
7:51 és 11:57 között teljesen meghal a busz közlekedés Döbröcén.

Ezt figyelembe véve, megkérdezem a rendezőktől, hogy a helyszín változása
miatt nem szerveztek-e szállítást Zalaegerszegről Döbröcére? A köz
érdekében kérdeztem, mert rajtam valószínűleg ez sem segít, mivel
Budapestről jövök. Ha esetleg Zalabéren szállok le, ahová 9:35-kor érkezik
a vonat a menetrend szerint, az még időben van? (Persze nem tudom, melyik a
célszerűbb útvonal a Zalabéren ill. Zalacsányon át vezető lehetőségek
közül? Az előbbi rövidebb, de lehet, hogy az utóbbi jobb minőségű út.)

Üdv:
Kéri Gerzson

2014. október 7. 22:25 gocsejktfe . írta, <