[Tajfutas] MOB-SZE-14 formai ellenőrzés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Okt. 7., K, 22:04:38 CEST

Országos sportági szakszövetségünk amatőr versenyrendszert üzemeltet. A
versenyzők (nem szabadidős sportolók) amatőr sportolók, akik
meghatározott szabályok szerint végeznek sporttevékenységet. Sportágunk
versenysport, de szakszövetségünk elláthat szabadidős
sporttevékenységgel összefüggő feladatokat is.Én úgy gondolom ilyenek a
Nyílt kategóriák és a népszerűsítő események.