[Tajfutas] MOB-SZE-14 formai ellenőrzés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Okt. 7., K, 16:15:35 CEST

Bocsi, de áruljátok el nekem, hogy egy tájékozódási futóversenynek
melyik része szabadidősport tevékenység?
A nyílt kategóriák Ok, és azt követően?
Janó

"A" kategória: országos kommunikációs jelentőséggel bíró, a
testmozgásban gazdag, egészséges életmódot népszerűsítő hagyományokkal
rendelkező (korábban legalább már három alkalommal, három különböző
évben megrendezett) szabadidősport események, melyek hatása - a
nyilvánosság, a támogatottság, a sportolásra ösztönzés stb. - terén
túlmutat a résztvevői körön, nagy tömegeket képesek mozgósítani, a
résztvevők létszáma kiemelkedő az adott sportrendezvényhez mérten;
"B" kategória: helyi jelentőséggel bíró, a testmozgásban gazdag,
egészséges életmódot népszerűsítő szabadidősport események, rendszeres
tevékenységek, melyek a pályázó szervezet tevékenységi területén képesek
sportolásra mozgósítani a lakosságot;
"C" kategória: a szabadidősporttal megyei szinten foglalkozó
sportszövetségek tevékenységének támogatása.