[Tajfutas] OB eredmény keresés 1970-99

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2014. Nov. 22., Szo, 14:17:41 CET

Sziasztok!

Kedves Listatagok! Már több mint egy hónapja írtam,
hogy keresem a régi 1970-1999-ig a hiányzó OB-s eredményeket. Azóta
Kovács Gábor jóvoltából egy eredménnyel csökkent a hiány, viszont
Kelemen J. történeti cikkei rádöbbentettek, hogy az első HOB nem ’79
–ben amit Szabó Laci és Rostás Irén nyert, ha nem Komárom rendezésében a
Vitányváron volt ’78-ban. Erről sincs semmilyen adatom, csak a helyszín.
Kérlek benneteket, közlöm a hiányzókat. Közérdek, hogy egyetlen eredmény
se vesszen el. Nem tudom elképzelni, hogy senkinél ne legyenek meg ezek
az adatok Szegedi-
Miskolc-Eger-Sopron-Nyíregyháza-Veszprém-Tata(bánya)-Hódmezővásárhely és
BUDAPEST összes „történelmi” szakosztályában egyetlen eredmény se
kerüljön elő! Kérlek ne várjunk a másikra, magam már több hónapot
foglalkoztam vele. Tudom több órát vesz igénybe, amíg átrágja magát az
adathalmazon. Nem kérek sokat, csak azt: mentsük meg a jövőnek a
múltunkat (jelenünket). Az MTFSZ kisöpörtem, a szakosztályi anyagokra
számítok. Minden érintett sz.o. és szövetség kapott postán
eredményt..... nekem csak 1 kell! (Nagy Árpi igérte, hogy utánanéz az
általuk rendezett '98 EOB-nak, de a többi.....!!)

Szieberth Péter
(PVM)

CSB:

 -97   rendező: ZTE

-84 –ben Balatongyöröki után a
Sátormagason újrarendezett F21 és  N17 eredménye(Sátormagas)

HOB:

- 78  Tatabánya-Nagycsákány-Vitányvár (az első HOB)

- 98  Sukoró
–Velence –Postás    Elnök:Schell A, PályaK.: Sőtér J,)

 ÉOB:

-76
  Kazincbarcika-Kakukk lesés

EGYÉNIOB ,

-76, Hollóstető

-97,
SZVSE Tázlár

 -98   Répáshuta –Ballabérc Egri TC

-
93   a hiány:   N19 eredménye   (Zajnát hegyek-Piliscsaba)

 VÁLTÓOB:

- 92, Szeged Pirtó-Zsombos tó

- 94,  (azt sem tudom, hogy hol
volt!)

-95 (Mende)  nak csak összetett eredménye van)

-96  (komárom?
Rendező: Megalódusz nak csak összetett eredménye van)

SPRINT:  vagy
középtávú

-92 Szeged Pirtó-Zsombos tó  (Csak a F20-nak van meg az
eredménye)