[Tajfutas] V. Thermál kupa

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2014. Nov. 17., H, 20:06:50 CET

Szia!

Nem kell lyukasztani! Ez a tévhit!
Az lyukasztott, aki nem kapcsolta be a dugókát!

Rajtba belépéskor kellett bekapcsolni a dugókát. Ezt lehetett ellenőrizni, a dugókában villogó zöld kis leden.
A rajtban a rendezők hiába figyelmeztetek mindenkit, ennek ellenére ez nem mindenkinek sikerült. (az első futamban nekem sem)
Sajnos a bekapcsolásnak nem volt (lehet nincs is) ellenőrzési lehetősége, hiszen a törlés és a rajtdoboz akkor is működött, amikor nem volt bekapcsolva a dugóka. (a rendezők a másnapi versenyre már egy egyszerű dobozt beiktattak ellenőrző doboznak, így ki lehetett próbálni, hogy működik-e?)

Volt egy másik apró hiba is. Egy doboz nem volt bekapcsolva (ezeket a dobozokat nem az első dugás kapcsolja be), így itt lyukasztani kellett. ez már versenyen is előfordul.

A rendszer egyébként nagyon jó!
... és a verseny is nagyon jó volt – jó terepek, jó térképek, futós/gyors pályák.

üdv
fehérferenc