[Tajfutas] telefonos utvonalkövető

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Nov. 13., Cs, 17:59:30 CET

Szia Lacó!

Tudomásom szerint a Locus fizetős.

Én az alábbi két ingyenes megoldást használom:

1. Openmaps.eu vektoros térképének letöltése az OSMAND alkalmazáshoz:
http://openmaps.eu/download?format=osmand

Ez tartalmaz túristaút tematikát is, de ebben gyengébb, mint a TUHU.

2. TUHU használata OruxMaps alkalmazással.
Ez tudja kezelni, a TUHU Gramin image fájljait, de így elég nehézkes a kezelése, és elég csúnya a megjelenítés.
Ezért célszerű legenerálni kb. 13-14-es zoom rétegekre a TUHU raszteres térképcsmpéit az általad belinkelt cikkben is említett MOBAC PC alkalmazással.

Ez utóbbi kicsit nagy helyet fog (több száz Mb), de nagyon szép a térkép megjelenése. A 14-es zoom-nál nagyobb részletekhez (ami egyébként ritkán kell túrázásnál) szoktam a TUHU garmin image fájlokat megnyitni.

Akinek kell egész országos TUHU raszteres térkép OruxMaps-hez (kb. 1-2 évvel ezelőtti állapot, 13-14-es zoom szintek, kb. 600 Mb); illetve egész országos szintvonal OSMAND-hoz, az keressen meg magánlevélben.

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre
MAFC
Lassan vége a versenyévadnak és lehet menni túrázni, aztán alapozni. :)
Kinek mi a véleménye az alább leírtakhoz? Használ valaki ilyet, vagy van
ennél jobb is?

http://www.turautak.com/cikkek/jotanacsok/magyarorszagi-turaterkepek-androidos-telefonra--locus-.html

Lacó