[Tajfutas] Mi számít stoplis cipőnek?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Nov. 12., Sze, 20:59:18 CET

aztán nehogy a gyalogosok is úgy járjanak, mint az mtbo-sok, hogy tönkre
teszik az erdőt:
idézek Danitól :-)
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10653442_
782419801797286_1540267897248555938_n.jpg?oh=309e2c79672cfad28f31ad533d4f68
3a&oe=54EDE6F5&__gda__=1425052457_be16809476eb7da0a5f24c603fbf965f