[Tajfutas] Mi számít stoplis cipőnek?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Nov. 12., Sze, 15:23:10 CET

Szia!

Tájfutó szemmel nézve :
az 1-es az stoplis, (tájfutó stoplis)
a 2-es az nem (terepfutócipő)
a 3-as sem (focicsuka, igaz hogy stoplikkal, de nem tájfutó stoplis, a
merevebb talp és a magas-ritka stoplik miatt (nekünk) terepre nem igazán
alkalmas, mert az esetleges szilárd felületeken instabil és nem tapad)

Focista szemmel nézve meg inkább csak a 3. a stoplis.
Egyébként bár (szerintünk) a tájfutás a sportok ősanyja (kicsivel a világ
teremtése előtt keletkezett), de a stopliscipőt valósznűleg a focisták
találták fel, és mi csak később vettük át, alakítottuk az igényeinkhez.

de azért ez csak az én véleményem, és nem szakvélemény :-)
üdv: kovacsp