[Tajfutas] SOS üdülés Mátraszentimre

K Barbi kbarbi at gmail.com
2014. Nov. 6., Cs, 15:29:34 CET

Kedves listatagok!

Családi okok miatt átadó november 9 (vas.)-16 (vas)-ig Mátraszentimrén a
Silver Club Hotelben 2 (+1) fős apartman kedvezményesen (sajnos
visszamondani, átkérni nem tudjuk).

6500 ft/ éjszaka
ez a teljes apartman ára! 2 és 3 főre is ugyanennyit kell fizetni :-)
(a 7 éjszakára ez 45500 ft)

A Hotel csendes, barátságos, jól megközelíthető, közelben rengeteg kiváló
túraútvonal van (és tájfutó terepek :-) Biciklit is lehet vinni :-)
Az apartman teljesen felszerelt (konyha mindenféle edénnyel, természetesen
fürdő /törölközővel/, wc), tiszta, rendes hely.

A Hotelban van wi-fi, infra szauna, büfé; a környéken bolt, étterem, igény
esetén saját programokat is kínálnak.

Ha valaki csak kevesebb napra tud menni nekem az is nagy segítség, hogy ne
vesszen el teljesen a befizetett összeg (részleteket megbeszéljük, anyagiak
és egyéb téren is).

Válaszokat magánban erre a címre írjatok (kbarbi at gmail.com) vagy telefonon
/ha munkaidőben esetleg nem tudom felvenni visszahívlak/: 06-20-665-6189

Nyugodtan szóljatok ismerősnek, szülőknek, nagyszülőknek; egy kis késő őszi
kikapcsolódásnak is remek! akár az Eger-Nagydíj folytatásaként...

Üdv:
Korbély Barbi