[Tajfutas] Vizsla Kupa rajtlista

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2014. Május. 30., P, 23:04:46 CEST

Kedves Sporttársak!

Küldöm a Vizsla Kupa rajtlistáját, amit az MTFSz honlapra is feltettem.
Benne van az összes eddig beérkezett nevezés.
Remélem, minden nevezést megkaptam, azokat is,
amik a rossz címre mentek.
Akik itt szerepelnek, azok a kedvezményes,
700 Ft-os nevezési díjat fizetik, az ezután és a helyszínen
nevezők pedig a normál díjat, 800 Ft-ot.

Tehát van helyszíni nevezés, sőt több pályát is lehet futni, mint máskor.

Várunk Benneteket, a remélhetőleg jó futóidőben!

Üdv,
kisDüdü és a Vizslák