[Tajfutas] Balaton Kupa 2014

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2014. Május. 30., P, 14:20:28 CEST

Sziasztok!

Remélem sokan álltok majd sorba a megérdemelt hideg sörért. :)

Holnap este jár le az első határidő a Balaton Kupára.
Az már biztos, hogy aki nem szeretne a hideg Balatonban fürödni, az a
Zalaszentgróti  Termálfürdőt rajtszámmal féláron látogathatja. :)

Május 31-én lejár a legkedvezményesebb nevezési határidő, ne habozzatok,