[Tajfutas] Diákolimpia dobogós képek?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Május. 26., H, 20:44:03 CEST

Sziasztok,
Elnézést, hogy a DO2014 képgalériájába a normál futam
eredményhirdetéséről nem kerültek fel fotók, de egy nagyon fontos
"megbeszélés" váratott magára/zajlott az eseménnyel párhuzamosan a cél
mellett.
Visszatekintésnek a sok kedves pillanatból (videofelvételből kiemelve,
8GB vár feldolgozásra) mellékelve egyetlen fotó. (a szemek kifejező ereje)
Üdv,
Janó, az amatőr fotós
(sprint 44 fotóból hármat, váltó 67 fotóból nyolcat, normál futam 52
fotójából tizennyolcat törölnék a honlapról)