[Tajfutas] [MTBO] Tájkerékpáros Magyar és Osztrák Kupa

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Május. 23., P, 11:24:56 CEST

Sziasztok, a terep (majdnem) minden útját végigtekertem, szárazabb időben
sokkal jobb, de nagyon messze van Csöde. A 60 osztráknak köszönhetően akkor
megerősítem, aki bp nél messzebbről érkezik és eredményesen végigmegy az
70% kedvezményt a többiek, ha végig mennek 25%-ot visszakapnak, így
számoljatok.
A 24 órás céljában a campngozás nem sok pénz, büfé és zuhany jár hozzá.
Ha sikerül jól szervezni az utazást, szerintem az isztambuli túránál
olcsóbban ki lehet jönni :-)
MM