[Tajfutas] Térképek titkossága?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Május. 12., H, 14:34:17 CEST

Sziasztok,
Tegnap összefutottam a Diákolimpia sprint pályakitűzőjével (+ volt ott
még térképfelelős, térképellenőr, ellenőrzőbíró, rajtfelelős + jómagam,
mint térképrajzoló) és szóba került a lézer szkennelt alaptérkép
felhasználása.
Pár hete már megosztottam veletek egy linket a FinnSpring térképének
januárban megjelent lézer szkennelt változatával kapcsolatban.
Most ugyanezt teszem a Jukola2014 térképével. A linket Baumholczer Máté
küldte át nekem.
http://news.worldofo.com/2014/01/03/jukola-2014-two-maps-of-the-terrain/

Ilyen szintű alaptérképek szabad elérését követően (ez nálunk még álom),
lesz-e értelme titkolgatni a régi kiadású térképet egy terepről vagy az
új, kiadásra váró térkép alaptérképét a versenyt megelőzően?
Vagy újra vissza kell térni arra, hogy a versenyeket megelőző utolsó
pillanatig titokban próbáljuk tartani a verseny terepét, mint anno a
70-s 80-as évekbeli világbajnokságokon?
Addig is használjátok saját kedvtelésetekre, vagy oktatásra a cikkben
szereplő pályaberajzoló programot.
<http://3drerun.worldofo.com/2d/runningwild.php?anid=928>
Üdv,
Hapci (rájössz ha rajzolsz)