[Tajfutas] 3Sz Edzőverseny 2014.05.07 / Eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Május. 8., Cs, 11:45:33 CEST

Sziasztok!

Nem először fordult elő, hogy a Hárshegyen vagy Jánoshegyen rendezett
versenyek egyes átmeneteit érdemes volt (lett volna) a gyermekvasút
vágányai mentén futni, mert úgy a leggyorsabb. Ez azonban nemcsak unalmas,
hanem veszélyes is. Kéretik az ilyen átmeneteket tartalmazó pályák tűzését
lehetőleg mellőzni.

A tegnapi versenyen valószínűleg ilyen volt a 49-es és 39-es kódú pontok
közötti átmenet, a B pályán a 2. pontról a 3.-ra. Fontosabb versenyen ilyen
esetben lementem volna a vasúthoz és a 3. pont alatt újra föl, de mivel én
speciel utálok is a vágányon futni, inkább a fentebb húzódó, részben már
benőtt ösvényt használtam kerülő útvonalnak. Így kisebb, max. 2 perc
keveréssel 13 perc volt ez az átmenetem. Lefelé kerülve valószínűleg 10
percnél kevesebb elég lett volna. A 3. lehetséges útvonal - végig a meredek
hegyoldalban maradva - nem hiszem, hogy a kerülő útvonalaknál jobb volna.

Nagyon érdekelne, mások milyen útvonalat választottak ezen az átmeneten.

A B pálya hátralévő része viszont, a 3. ponttól a célig, nagyon tetszett.

Üdv:
Kéri Gerzson