[Tajfutas] HOB

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2014. Már. 30., V, 19:13:26 CEST

Sziasztok!

Utoljára a 2001-es Sümegi HOB-on versenyeztem élesbe, és most ez volt az első korosztályos(F45) OB-ém.
Én nagyon élveztem.
Véleményem szerint minden pályakitűzési elem jelen volt a pályában amit egy HOB-on el lehet várni!
Amit a rendezők szemére vetnék, hogy a 10-11 hosszú átmenetnél elhelyezhettek volna egy bringát a ponton, mert úgy lett volna egy tuti útvonalam! :)

Üdv!
Tamástibi