[Tajfutas] HOB pályaadatok

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Már. 24., H, 12:43:46 CET

Akar még valaki pályakitűző lenni? Lassan akaszthatja a lámpást, hogy
éjszaka is dolgozhasson. :)

Amúgy egy lépésre vagyunk attól, hogy a pályát is közzé kelljen tenni
verseny előtt, hogy mindenki megítélhesse, kíván-e azon versenyezni. Én
például nem szeretem a bozótot és mivel arra nincs semmilyen
tradicionális infó, tök logikus, ha kimegyek előtte és megnézem.

D.