[Tajfutas] felháborító

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2014. Már. 21., P, 18:26:09 CET

Sziasztok!

Jó, hogy Gerzson felvetette a kutyás problémát.
Egyáltalán nem hülyeség, hogy minden kutyára igaz, hogy csak pórázon lehet
az erdőben, mert mindegyikre igaz, hogy a vadászösztönei  messzire
elcsalhatják. Sok kutya veszett így el, és kárt okoztak a vadállományban
is. Különben is nehéz lenne szubjektíven szabályozni a kutyatartást.
De a célban szabadon szaladgáló kutyák, ha nem is harapnak, de megijesztik
a gyerekeket, sáros lábbal végigfutnak a ruhákon, beletúrnak a táskákba
élelem után kutatva, és  beleesznek a gondosan, egész napra csomagolt
ételekbe, amit utána ki lehet dobni.
Szóval az erdőben is fontos lenne a felelős állattartás!
Orsi