[Tajfutas] Fwd: MOC 2014 + Spari Kupa

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Már. 17., H, 21:35:54 CET

Kedves Janó,

a lenti levelezést látva mindenki láthatja, hogy  Ádám nem szorul védelemre, mégsem tudom megállni, hogy ne írjak pár sort.

A lényeg:  anélkül, hogy tudnád az okát semmiképp helyes így kommentálni. Cseppet sem vagyok prűd, de a  melltartó méretekről írt polémiád sem biztos, hogy az általad remélt  derűt varázsolta a lista olvasóinak orcájára.

A magam részéről – nem helyetted – inkább Bakó Áron kiemelkedő teljesítményét ajánlom minden hazai tájfutó figyelmébe, amivel a verseny második napján ( az első nap megnyerése után, nem frissen rajthoz állva!) kis különbséggel felvette a versenyt egy svájci világklasszissal.

Változatlan barátsággal,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató