[Tajfutas] Martinovics-hegy

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Már. 14., P, 09:00:32 CET

"A tájfutásban vér is folyik."
Igen, ez igaz: Pont ezért kell erre odafigyelni:
A Marketing és Kommunikációs Bizottság közzétette az idei OB-k és kiemelt
rangsorolók értékelésérol szóló összegzést. Az anyag a versenyek után egy
online kérdoív segítségével begyujtött értékelések alapján készült, és
tartalmazza a kialakult pontátlagokat témánként valamint az összes szöveges
értékelést.A dokumentum letöltheto az MTFSZ honlapról!
http://mtfsz.hu/wp-content/uploads/2013/12/2013.-%C3%A9vi-Orsz%C3%A1gos-bajnoks%C3%A1gok-%C3%A9s-Kiemelt-rangsorol%C3%B3-versenyek-rendez%C3%A9s%C3%A9vel-kapcsolatos-k%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv.pdf

Sajnos nem elérheto az állomány, -újra elérhetové kellene tenni és
javasolnám elolvasni a Postás Kupa kapcsán tett hozzászólást, javaslatot.

A lényeg a zárt ruházat eloírása bizonyos versenyeken.

Üdv,

HN