[Tajfutas] MTBO Ifi EB

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2014. Már. 13., Cs, 12:47:14 CET

Sziasztok,

Friss hír, hogy hosszú küzdelem után tájkerékpárban is hivatalossá vált
az Ifi Európa Bajnokság (ami eddig nem-hivatalos lévén csak Európa Kupa
lehetett).

http://orienteering.org/the-first-ever-eymtboc-to-be-held-in-portugal/

Ez első ilyen jövőre kerül megrendezésre Portugáliában:

http://mtbo15.fpo.pt/index.php/en/

Az 1998-ban illetve annál később születettek számára nagy lehetőség ez,
mivel induláskor minden mezőny lazább kicsit. Az eddigi tapasztalataink
elég jók Ifi EK-val, számos dobogós helyezésünk született, amelyek
között volt több aranyérem is. Tehát a feladat Magyarországról is bevehető.

Javaslom megfontolásra azok számára, akiket ez életkoruk alapján
érinthet. Személy szerint is lenne ötletem, hogy az elmúlt évek
14/15-17-es mezőnyéből kiknek lenne hasznos most ráfordulni a
kerékpározásra, de nem ér semmit az egész, ha nem belső indíttatásból
jön, úgyhogy csak meglengetem a lehetőséget és várom, hogy magukra
ismerjenek. Az biztos, hogy a hazai MTBO közösség minden segítséget meg
fog adni a sikeres felkészüléshez.

És Portugália is tök jó hely, amúgy. :)

D.