[Tajfutas] SI bérleti díj és egyéb aktualitások

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2014. Már. 6., Cs, 11:49:28 CET

Szia Marci!

Van-e arról infó, hogy az 5/6-os dugókák mennyire lesznek kompatibilsek
a dobozokkal (mert gondolom, előbb-utóbb azok is fejlődnek), érdemes-e
megtartani azokat, vagy célszerű lesz lecserélni újakra.
Feltételezem, az idősebb szenior pályákon a jövőben sem lesz 30 pontnál
több, tehát emiatt nyilván nem érdemes.

CSI