[Tajfutas] rejtvény

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 10:36:13 CET

Biztos, mert akár hogy változtatgatom a fokokat, perceket mindig ebben a
városban marad. A kisebb utcák itt számozottak. Valamilyen logika
szerint egyes számjegyeket utca ill. házszámnak vesz, más számjegyeket nem
vesz figyelembe. Sejthető még, hogy az É-t lefordítja N-nek, de a
továbbiakban ezt number-nek v. numero-nak vagy minek olvassa.
Eljátszogat a szoftver a feladattal.

M. Gy.