[Tajfutas] Tájfutó Maraton pályahosszok

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2014. Már. 3., H, 07:51:03 CET

Sziasztok! Többen jelezték, hogy nem nyitható meg az előzetes pályahosszokat tartalmazó word dokumentum az MTFSZ portálon. Cseréltem a fájlt, szerintem most már jónak kell lennie, ha mégsem, akkor a www.vbtse.hu/tajfutomaraton2014 oldalon is megtaláljátok a pályahosszokat. A kedvezményes nevezés még kedd 12:00-ig meghosszabbítottuk a későn ébredőknek. üdvözlettel a Rendezőség nevében:Hites Viktorversenytitkár