[Tajfutas] eredmény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 30., H, 10:21:59 CEST

Sziasztok!

Én nem ragaszkodtam a kategória név szerinti rendezéshez, csak azt
javasoltam, hogy legyen egy ésszerű logika a rendezésben.

Karcsi, a Holt-Maros sétány kupa esetén is jobb lett volna logikus
sorrendbe szedni a kategóriákat, különösen a részidős eredmények esetén,
ami hosszú és valamilyen oknál fogva itt a CTRL-F sem működik, hogy azzal
tudnánk megkeresni, hol kezdődik valamelyik kategória eredménye.

Üdv:
Gerzson