[Tajfutas] Ifi EB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Jún. 27., P, 12:58:46 CEST

Sziasztok,
Nem tudom mi lehet az IFI EB honlapjának elérési problémája (tán túl
sokan akarjuk megnézni az infókat), de azt tudom, hogy a WMOC2011 előtt
Paci (Kovács Balázs) lefuttatott egy programot, egy képzeletbeli
túlterhelést (heckertámadást) szimulálva a a honlapnak helyt adó szerver
gépre.
Bírta a "támadást" az oldal, így bizakodva vártuk a verseny időpontjában
a látogatókat.