[Tajfutas] DN cikk, amikor még .......

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Jún. 26., Cs, 21:47:08 CEST

Sziasztok,

A lakásomban vannak a Mecsek Kupák 1967-1992 évi versenyeinek
jegyzőkönyvei. (72-76 kivételével)
Kb. 0,8 m magasságot tesznek ki a dokumentumok, változó méretben és
minőségben.
Ismer valaki olyan technológiát (nem házi szkennelést) amivel ez a
kortörténeti anyag megfizethető áron (elfogadható időráfordítás mellett)
digitalizálható lenne?

E-mellett betértem a pécsi Tudásközpontba, ahol a Dunántúli Napló
számait kezdtem átnézegetni. (Felcsigázó, s egyben fárasztó feladat)
Mellékelve egy 1963 évi cikk, amikor még ............. voltunk. (a
Természetjáró Szövetség kebelében.)
Üdv,
HN

Name: DN_1963_07_03_kicsi.jpg