[Tajfutas] Balaton Kupa pályaadatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Jún. 25., Sze, 11:02:13 CEST

Engem is szokott zavarni, amikor a BBB-t csak valahol a klublista
háromnegyedénél találom meg (ez a szívás Zsibbadt Zsurki Zsiványoknak
alapból megvan, hisz végig kell görgetniük az egész listát), de amíg a
rendezők vállalják, hogy a klublista cseszegetésére fordítandó időt inkább
a térképbe, pályákba, terepbe (gödör- és árokásás, borókatelepítés,
sziklahurcolás, stb.) feccölik, addig szemet hunyok fölötte :-)
kovacsp