[Tajfutas] Balaton Kupa pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 25., Sze, 08:07:51 CEST

Szia Sólyom (és Lista)!

2014. június 24. 23:45 gocsejktfe . írta, <gocsejktfe at gmail.com>:

> Szia!
>
> Én a klubok sorrendjénél azt vettem észre, hogy valamikor az "ős" sorrend
> meg lett állapítva ezzel a mostani rendszerben, akkor betűrendben lehetett.
> Aztán jöttek az új klubok és már nem lehetett beilleszteni őket a sorba,
> mert nem volt üres hely.
> Így kaptuk mi is a 231-es számot a G betűnkkel.

Én is már ezt gyanítom pár nap óta. Előtte azt hittem, hogy minden verseny
esetén a rendezőknek kell beszámozniuk a klubokat és a kategóriákat. Régi
klubok esetén is, ha megváltoztatják a nevüket, attól kezdve kilóghatnak a
betűrend szerinti rendezésből. Most jöttem rá arra is, hogy néha ezért
találom meg nehezen az egyesületemhez tartozó térképzacskót, amikor befutás
után le kell adni a térképet. (A múlt heti két uzsai bajnokságon azonban,
úgy emlékszem, és a rendezést dicséri, hogy kezdőbetűk szerinti helyes
sorrendben voltak elhelyezve a térképzacskók.) Ettől függetlenül felteszem
a kérdést, hogy vajon a drága SI szoftvernél nincs olyan opció, hogy
betűrend szerint legyen klub szerinti rajtlista esetén a klubok, másutt a
kategóriák sorrendje az online és a kinyomtatott listákon?

(Az utolsó mondat kérdése miatt tértem vissza a listához a levelezésünkben.)

Üdv:
Gerzson