[Tajfutas] KOB -VOB kapcsán (Privát)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Jún. 23., H, 13:16:02 CEST

Kedves Sporttársak,
egyetlen porcikám sem kívánta, hogy ebbe a KOB-VOB versenyértékelésbe
beszálljak, főként látva annak igen hektikusan változó nívóját. Amiért
mégis érdemes egy sort írnom, az Horváth Sanyi levele, aki végre talált
egy olyan észrevételre érdemes elemet a versenyben, melyből valóban
tanulhatunk.

A magam részéről több rendezőnek is megráztam a kezét, mi több, teljes
egészében példaértékűnek minősítettem a versenyt a terep kiválasztástól
a frissítő bekeverésének arányáig bezárólag.

Amit viszont Sanyi írt a váltón egy kordonban zajlott szembefutásról, az
tényleg szerencsétlenül alakult. A váltásokat a célnál bemutatták
verseny előtt, de valószínűleg nem modellezték le a lefelé kanyarban
nagy sebességgel átfutó, illetve az erdőre kiéhezve kifutó váltótársak
találkozását a kanyarban. Ez inkább hasonlított egy "adj király
katonát..." játékra, ahol valóban csak a szerencsén múlt, hogy nem volt
komolyabb "különben szakítok..." jelenet. Egy-két váll összeért, de ami
talán ennél rosszabb, hogy sok futót a koncentrációból is kizökkentett
egy-egy ilyen ijesztő szituáció.

A lényeg ennyi, amiből a tanulság az, hogy nem szabad egy kanyargó
kordonban szembefuttatni versenyzőket.

Üdv.:
Fifi