[Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Jún. 22., V, 23:46:07 CEST

Csak találgatni tudom mondandód lényegét, én többet is találtam benne, de
vitatkozni egyikkel sem szándékoztam. A "ha te mondod" kitétel arra
vonatkozott, hogy mivel én nem voltam ott, véleményed mérvadó számomra,
miképpen a Postás kupa
<http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/2014-April/013967.html> után is
az volt.

Az előző bajnokság, a HOB rendezőjeként én is szembesültem a helyenként
gyenge, vagy hiányzó mobiltelefonos térerő problémájával. Egy átfutó
pontról jó lett volna részidőket beadni a célba, de csak az egyik
szolgáltató nagyon gyenge jele volt a pontnál észlelhető, az SMS idővel
elment, beszélni nem lehetett folyamatosan. A terep adottságai (nem volt
összelátás) miatt rádiós (wifi) adatátvitel nem volt lehetséges, kábellel a
több kilométeres távolságra lévő cél csak költségesen és felszerelés
igényesen (több kilométer kábel lefektetése, erősítők beiktatásával) lett
volna összeköthető. Miután ezzel már elég sok időt töltöttem, kint a
pontnál mindhárom szolgáltató SIM kártyáit próbálgatva, a célban és
közelében mobilinternetet keresgélve, odahaza különböző szakemberekkel
konzultálva, ajánlásokat/ajánlatokat begyűjtve, én is arra gondoltam, hogy
"rohadtul elegem van" ebből. Végül Kovács Balázs (MTFSz elnökségi tag)
segítségével és szakértelmével találtunk megoldást, részben volt átfutó
részidős eredmény.

Az én mondandóm lényege az lenne, hogy mindenre van valamilyen megoldás,
úgy hallottam, Baranyai Tóni (Hódmezővásárhely) az 1970-es években
postagalambbal küldte a helyi újságnak a célból az eredményeket...

Tisztelettel üdvözöllek

ET

Ui: Ha legközelebb ilyen probléma van, és jelen vagyok, vállalom, hogy
magamat és autót, modemet/okostelefont nem kímélve a legközelebbi térerős
helyről azon nyomban feltöltöm az eredményeket az MTFSz honlapra.