[Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Jún. 22., V, 22:21:38 CEST

Már megbántam, hogy beszálltam a ebbe a levelezésbe, és az sem vigasz, hogy
nálam nevesebb térképjavítók sem bírták visszatartani magukat.
Gondos versenyrendezés volt, szeretném ha minden versenyem legalább így
sikerülne, a térképet meg futás közben én is elemeztem,  rosszul. 2-3
szerintem elhagyható segédszintvonal kivételével, ahol az F50 járt, jó volt
a térkép, Ódákat én sem tudnék zengeni róla, de ez az én hiányosságom :-).
MM