[Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Jún. 22., V, 20:40:44 CEST

Sziasztok,
Én azt láttam a helyszínen (és ez ritkaság a részemről), hogy
Baumholczer Máté és Kelemen Bernadett győzött a felnőtt elit
kategóriában szombaton.
Ma pedig a PVSK női váltója nyerte a felnőtt hölgyek küzdelmét (Kelemen
Bernadett, Kovács Filoména, Péley Dorottya összeállításban)
és ezt a cikket szeretném frissíteni
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/akikre-buszkek-vagyunk/bajnikaink/628-bajnokaink-2014>.