[Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2014. Jún. 22., V, 09:56:08 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: miklos mets  <miklos.mets at gmail.com>
Címzett: vellner gabor  <gabor899 at citromail.hu>
Elküldve: 2014. június 22. 9:46
Tárgy : Re: [Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?
Szia Miklós!
Azért arra kíváncsi lennék, hogy azon a helyen minden lakosnak csak vezetékes telefonja lenne? Vagy ha van mobilja és telefonálni akar, felül a bicajra és arrébb teker úgy húsz kilit, mert akkor nagyon egészséges emberek élhetnek azon a településen. Lehet be kéne őket vonni a tájbringába!
Üdv:id. Gábor

Én kint voltam tegnap, csak néhol lehetett telefonálni, de ott is meg-meg szakadt, adatforgalom kizárt, még sms sem ment el 5 -10 percig.

Hálózati lefedettség azt jelenti, hogy főutak és xfő/km2 nél sűrűbben lakott terület xx %-a van lefedve. Én a tájfutás kapcsán sokszor járok olyan helyen ahol alig van vagy egyáltalán nincs lefedettség. De a pont Mozsárnál, 10-20 km-rel arrébbról fel lehet tölteni, meg gondolom, nem aludt minden eredményt birtokló a célban.

MM