[Tajfutas] tájfutók? és a medve

Kovács Gábor borea at is.hu
2014. Jún. 18., Sze, 14:32:17 CEST

Sziasztok!

A Júlia által írottakat megerősíti, amit a “Gerinctúrák a Kárpátokban” című könyvben olvashatunk a medvékről:

“...A medvék nem az emberre vadásznak, hanem az élelmiszerre! ... Ha testközelbe kerülünk a medvékkel inkább hagyjuk veszni a hátizsákot és óvatosan hátráljunk el a helyszínről (ne fussunk el azonnal hátat fordítva).”

Kérdés persze, hogy mit csinálunk, ha verseny vagy edzés közben futunk össze a mackóval, amikor nincs nálunk hátizsák vagy kaja, amit veszni tudunk hagyni...

Kovács Gábor