[Tajfutas] 3SZ/18

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 17., K, 20:59:16 CEST

Sziasztok!

BKV-val utazóknak a Népszínház utcából induló 99-es buszt (vagy a 4. metrót
és a Pápa tértől a Kőér utca Üllői úti végéig a 99-es buszt) ajánlom a
figyelmébe, alternatív megközelítési lehetőségként. Innen rövid séta az
Üllői úton a Távíró utcáig, majd a Távíró utcán a Dési Huber utcáig. A 3.
metró kerülendő, annyi probléma van már vele, és egyre inkább életveszélyes
is, százak halhatnak meg rajta. Ezt nem én találtam ki, ebben a mai hírben
van:

http://www.hir24.hu/belfold/2014/06/17/szazak-halhatnak-meg-a-3-as-metroban/

Akik nem kocsival megyünk, véleményem szerint ráérünk a kicsivel tovább
tartó utazást választani a 3. metró helyett, amivel persze hamarabb
odaérünk, ha nem robban le éppen.

Üdv:
Kéri Gerzson