[Tajfutas] Versenyeztél már Egyesület Arab Emirátusokból érkezett tájfutóval?

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2014. Júl. 30., Sze, 22:53:51 CEST

Sziasztok!

A mai nap érkezett egy nevezés Ausztriából az idei évi Barátság Kupára 2014.
augusztus 8-10. A Wiener Neustadtiak beneveztek 10 Egyesült Arab
Emirátusokból érkező versenyzőt.

Még egy érv a korábbiak (három középtávú erdei futam nagyrészt új
tereprészeken, olcsó sátrazási lehetőség, kedvezményes jegyek a környék
nevezetességeihez, részvételi lehetőség a Bakonyi Betyárnapok programjain,
összemérheted magad szombat délután a VB-t, EB-t megjárt Trail-O
válogatottakkal) mellé, miért érdemes eljönni jövő hétvégén a Bakonyba. Mérd
össze magad az arab versenyzőkkel idehaza!

Holnap még él a kedvezményes nevezés az entryben:

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414
<http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5702> &event=5702

Várunk mindenkit barátsággal a Bakonyban!

üdv. Viktor

ui: Elsősorban Gerzsonnak még egy érv: mindhárom futam könnyed séta árán
elérhető tömegközlekedéssel is!

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.