[Tajfutas] Vizsla Kupa 6 Eredmenyek

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2014. Júl. 28., H, 15:40:32 CEST

Kedves Sporttársak!

Köszönjük a részvételeteket az idei 6. Vizsla Kupán
a már erősen nyári szezonban.
Az igért jó időben számosan eljöttetek az egyre
kevésbé bozótos Pozsonyi hegyi terepre.

Némi technikai problémák után elkészültem a szombati eredményekkel.
Csatoltam az Excel file-t, amit az MTFSz honlapra is feltettem.

Sajnálom Mitró Zolit, aki a győzelmet veszítette el a befutó pont
kihagyásával.
Ez történt Győri Judittal is.

Szebeli István és Gyimesi Zoltán kiváló időket futottak az
iránymenetes pályán, de sajnos 2. pályaként teljesítették azt,
így eredményük versenyen kívüli.

Mivel a honlap változott és a Versenynaptárban
nem jelennek meg elsőre a nem rangsoroló versenyek,
ezért ezeknek a megtalálásához segítségül
csatoltam egy kis útmutatót hátha szükség lesz rá.

Várunk Benneteket az utolsó - döntő - futamon,
ahol eldőlnek a végleges összetett eredmények a
hét verseny alapján,
október 19-én szombaton a Vadaskertben.

Üdv,
Hegedűs Zoltán és a Vizslák