[Tajfutas] Mecsek Kupa 1970 kapcsán

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Júl. 24., Cs, 21:58:17 CEST

Szia Petya,
 ez nagyon korrekt, és ritka józan gondolatokat megvilágító dolgozat volt.
A legfontosabb üzeneted az, hogy próbáljunk meg objektíven értékelni a teljesítményeket, még akkor is, ha ez nem hízelgő az aktuális érdekeinket illetően.
Ez keveseknek sikerül, de jó látni, hogy Te ezt próbálod átmenteni a mának.

Üdv,

Fifi

Az iPademről küldve